Dec. 07, 2012

Var på VUL idag och sedan var jag och tog ett blodprov, gick snabbt och smidigt gick in på Vul kl07.15 och var klar , ed blodprov och allt kl 08.00 vilket är väldigt, ditt snabbt då det brukar vara lång väntetid på labbet.

sedan åkte jag och tankade bilen ochoklad handlade innan jag åkt hem och kkollade på film fixade..

vid tre åkte jag och hämtade Emil på förskolan då Rebecca inte skulle hinna i tid..blev en pulka tur hem men med massa sand på gångvägar så var det rejält trögt att dra pulkan får väl räknat som träning :)



så här söt var han i sin pulka med sin lilla väska.

möte upp Rebecca för att handla och nu är vi tillbaka i lägenheten för att äts tacos till middag och sen färgsättning håret..

fick ett samtalar kliniken oxå och ska fortsätta på samma dos puregon med andra ord 100 ui och ska även börja med organutral sprutorna ikväll. nytt vul blir på måndag :) gissar på äp på torsdag nästa vecka :)

nej om man ska och vara lite social nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0