Födelsedag

Tänkte slänga in ett snabbt blogg inlägg då jag har en paus medans jag väntar på att kontoret ska öppna.

Igår fyllde Jens 29, ett år kvar till 30 :) hade fixat en middag till oss två med en smörgås med getost, bacon och Smörstekta kantareller till för rätt. Kräftor baugett, och aoli som huvudrätt drack cola tid det då sambon skulle jobba natt. Sen vaniljglass med jordgubbar och alkoholfritt mosserande jorgubbs vin till efterrätt. Väldigt god middag får jag säga :) tror Jens uppskattade det oxå eller hoppas det i alla fall. Efter middagen så tittade vi på brödena karlsson och åt lite chips och dipp :)
H
Slapp kväll med andra ord.

Idag kommer johan, Johanna och mina föräldrar över för att fira Jens blir smörgåstårta och så fika på det! Går ingen nöd på mig med andra ord:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0