Veckans träning v1

Har gjort en ny kategori där jag 1 gång i veckan kommer lägga in en sammafattning av veckans träning :)
 
Så vi säger att denna veckan är första veckan även om jag tränat ett tag men nu sattsar jag verkligen på 3-4 pass i veckan!
 
Måndag: 55 min Box pass. (Box är ett 55 minuters konditionspass som hämtat inspiration till rörelser från en rad olika kampsporter) 
 
Tisdag: Vila
 
Onsdag: 45 min Spinning, Rygg + Bröst
 
Torsdag:30 min Mortions cykel totalt 15,9km, Ben
 
Fredag: Vila
 
Lördag: 30 Mortions cykel totalt 15,1km, Axlar+ Armar
 
Söndag: 45 Spinning
 
Totalt 5 pass! 
 
Tankar: Jag är helt klart nöjd med veckans prestation :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0