matvark

Hur mycket kan en bebis äta egentligen? kevin har precis ätit lunch i dag smälde han i sig 1 stor burk med barnmat och eftersom att han åt en burk så snabbt så gav jag honom smörgås att äta slutade med att han åt en hel skogaholms skiva. En hungrig kille i dag med andra ord, igentligen borde jag inte en bli förvånnan längre då han alltid har varit stor i maten!
 
Idag provade jag att dela den i småbitar och lägga på hans brika så han kunde plocka själv han äter ju majskrok och smörgås rån själv om man ge det i bitar eftersom att han har en förmåga att pressa in allt i munnen på engång men i dag gick det bra :) 
 
 
Duktig kille. :)
 
Nej nu har jag en blöja att byta!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0