Dammsugningen

Dag har jag och Kevin varit iväg och varit moralisktstöd när svägerskans son skulle få sitt 5 månaders vaccin! Svägerskan är så sprut rädd så det blev jag som höll den lilla kusinen när han skulle få sprutorna.. Det var ingen större fara först vart han lite ledsen men det gick över snabbt.. 

Sedan så bjöd svägerskan på fika innan vi åkte hem.. Här hemma har vi lekt en stund och mellan 2 och 3 sov vi efter det så fick Kevin sitta i sin stol vid bordet med lite leksaker medans jag lagade mat! I dag blev det fläskpannkaka och medans fläsket låg i ugnen så körde jag ett varv med damsugare :)

Vi brukade damsuga ca 1 gång i veckan tidigare men nu när det är full fart på Kevin så brukar det bli 2ggr veckan.. Vi har ju inga djur som drar in massa skit så det hinner aldrig blir speciellt skitit mellan tillfällena förutom vid Kevin matplats :) där hamnar det massa smörgår rån och brödbitar så där får man dammsuga oftare.. 

Nej nu ska jag till gymmet

Hörs senare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0