Dagen i bilder



Började dagen med en glad liten skit vid frukosten som provade på 8 månaders gröt för första gången det gick ner! 


För mig blev det våffelfrukost! 
Sedan lite lek och så sov både jag och hjärtat en stund så skönt! Borde göra det till en vana att sova en stund på förmiddagen när Kevin gör det! 


Sedan lunch dags gör oss båda även här fick han prova mat för 8 månaders var helt säker på att han skulle spotta och fräsa som med allt annat i bitar men han slukade hela portionen på nolltid! 



Efter detta så åkte jag och lämnade Kevin hos mormor så jag kunde åka och träna.



En svettig och rödflamig Nina not slutet.

Sedan åka och hämta gullungen igen som trivdes som fisken i vattnet hos mormor.  




Sedan hem igen och sova leka och
Mysa. En väldigt bra dag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0