Orolig natt

Det var nog sista gången jag gav välling.. Kevin åt en flaska igår, sen hade han svårt att sova sen när han somnat vaknade han kl 23,30 ändå och åt sen somnade han om men vaknade vid 1 och ville inte somna om, han somnade när jag buffade men vaknade ganska direkt när jag slutade så han fick sova hos mig och sov till fyra vaknade åt en halv flaska, fick kämpa lite för att få honom att somna om men till sist gick det och han somnade utan att ligga nära :) sov till 06,50 vaknade och tyckte väl att det var morgon men somnade om halv åtta och sov till 20 över :) 

En orolig natt med andra ord vet inte om det beror på vällingen eller något annat men då han ändå inte blir mättare på välling så finns det ju ingen anledningen att ge det. Kan lika gärna ge ersättning som ändå innehåller mer näring.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0