Min dag och lite annat

Har precis krupit ner i sängen, ungen sover sedan strax innan åtta, och sambon bygger.. 
Kvällen har jag spenderat med först ett avsnitt av bones och sen efter det hitch.. En skön kväll.. Har väntat hela kvällen på att sonen ska vakna av oljudet från bygget men han har hittills sovit sig igenom alla oljud men bara för det vaknar han väl nu när jag ska sova :)

Dagen har jah spenderat med först sovmorgon och sedan fixat lite i köket och så fixat med golvet som ska vara i köket innan jag åkte och tränade. Armar blev det i dag helt slut! Sedan hem och laga middag äta och sedan var det dags för kevins kvällsrutin, gröt, massage vad och så ren blöja och pyjamas innan en flaska ersättning i sängen.. 

Apropå ersättning och gröt han fick gröt på ca 1dl vatten, 2 msk grötpulver och en skopa ersättningpulver. Åt upp det mesta sedan så åt han ändå 150ml ersättning!! En stor ätare våran kille.. 

Igår kväll fick han lika mycket gröt och 90ml ersättning som han slukade innan han somnade vi 8 snåret sen så vaknade han ändå vid tre och ville ha
mat! Han brukar vakna däromkring även utan gröt så ingen större skillnad med andra ord.. Får se när han vaknar i natt..  

Nej om man skulle ta och försöka sova lite. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0