dagen lunch lite sent

Kevin har precis sovit sin andra lur för dagen blev 2timmar i alla fall vilket är helt okej hade önskat han sov en liten stund till men ibland så går det inte.. Han kommer väl sova 1 lur till på ca 30-40 min tror jag. 
Innan kevin sov middag så var vi hos svägerskan och fikade och när kevin blev trött så bestömde jag mig för att åka hem och kanske få i honom lite mat innan han somnade med han somnade i min famn med huvudet på min axel och sov vidare trotts att jag satte honom i bil stolen och lyfte ur honom samnt klädde av honom overallen så var bara att låta honom sova middag! har varit upp ett par gånger och stoppat i nappen och buffat lite. Men har hunnit plocka lite och ringa ett samtal samt anmält föräldrar ledighet till afa.. kan ju få föräldrarpennings tillägg från dem så ringde och kollade det samt skickade in en amnällan via webben :) 
Inte helt fel om man kan få 10% av sin inkomst utöver föräldrar penningen! 
 
 
nu har kevin fått lite mat 1tsk avokadopure och så lite katrinplomon pure.. Avokado pure verkar vara uppskattad! Såg ut som om han tyckte om det!
nu så äter han liter ersättning så får vi se vad vi ska hitta på sen. Mannen i huset kommer väl hem snart så då kankse jag kan åka och handla och ev skicka iväg ett paket.. ska ju skicka tillbaka kevins gamla bilstol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0