måndag

Idag så har vi varit förbi hos min mamma en stund och fikade. Kevin passad även på att sova i ca 40 min på mosters säng.. Vi åkte hem direkt efter att han vaknat väl hemma så var det lunch dags för kevin i dag blev det palstenacka som nyhet han verkade tyckat att det smakade gott sedan så fick han även potatis och katrinplommon i dag så blandade jag ihop dem eftersom att han inte är så förtjust i enbart potatis puren.. 
Efter detta sov kevin i 1 timme vaknade åt lite ersättning och var vaken i ca 30 min innan han somnade i min famn och sov 1 timme till..
 
sedan så har vi lagat middag och ätit och nu ligger mina killar och vilar men ska snart ta och väcka dem så kevin kan somna för natten sen! 
 
Har även gjort lite mer pure gjorde päron pure som han ska få testa i slutet av veckan, och så gjorde jag en satts med avokado och potatis pure. Så nu finns det i alla fall lite mer mat i fysen..  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0