Servis

Nu när vi hållet på och bygger ett nytt kök så har jag börjat snegla på en ny servis öven om min sambo tycker det är onödigt han tycker den gamla duger men jag vill gäna ha en ny och fin servis i till det nya fina köket!! 
 
Passade då att man snart fyller år så man kan ta och önska sig den min syster har ju tjatat på mig att säga vad jag vill ha så kan ju önska mig denna av henne! 
 
Kommer från ikea och heter arv finns öven i ljusrosa båda är väldig fina och jag kan inte riktigt bestämma mig för vilken färg jag vill ha! Fast vitt är väl egentligen bättre så tröttnar man inte på färgen i alla fall!
 
Vill även nyta ut våra cola glas till några snyggare! dessa står ganska bra till! 
 
 
Dock kommer väl sambon helt vägra byta ut glasen vi har! 
 
Längtar så tills det nya köket är klart! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0